tirsdag den 8. maj 2012

What Jeff killed


Jeff the Cat

What Jeff killed er en legendarisk (og ret småskør) hjemmeside. 
Klik kun på linket, hvis du kan tåle at se halvspiste byttedyr!
Jeffs hjemmeside er i de sidste år blevet afløst af en ny, JeffTheGiantOrangeCat.com.

Jeff (ElJeffe) er en stor, rød kat, der konsekvent omtaler menneskene i hans bolig som "staff", og som i det hele taget har et herligt sprogbrug. Fornøjelig læsning for kattegale!
Siden opdateres kun sjældent.






Hvad myrder mine egne dyr?
Hvad myrder de ikke?


Jeg nøjes med nogle få billeder denne gang...


Kattene er igennem årene kommet ind med mus (mange arter), frøer, muldvarpe, rotter, harekillinger, mejser, svaler, solsorte, stære + det løse..


I "gamle dage", da jeg boede tæt-lavt i Albertslund havde jeg en kat, som kom hjem med tørretøj (mest sokker) og en enkelt gang (i grillsæsonen) en velvoksen T-bonesteak. 
Det var en dag, hvor jeg holdt meget lav profil!

Hunden, her med en nyfanget meget stor markmus, nøjes med mus og muldvarpe. 
En enkelt gang opsnusede han en halvstor vibeunge, som det heldigvis lykkedes mig at forhindre ham i at hapse.
Det var vibemor godt tilfreds med.


Jow, man har kun glæder og fornøjelser af at fylde huset med små, søde dyr!
For tiden har jeg Nikihunden og to katte, den trefarvet og en gråstribet.
Nå, ja vi har også en lille, rød kat, men han er bare en reserve, så vi ikke risikerer at komme til at stå helt uden kat.
Man kan jo aldrig vide.
Trods vores 200 m markvej til befærdet vej har vi mistet 2 katte til Kong Trafik. 
Det havde jeg ikke troet ville ske os her.

1 kommentar:

  1. Hahahaahaha! Du har aldrig fortalt om katten og T-bone steaken ;) God taktik at holde lav profil, det må jeg nok sige ;)
    - du hørte ingen brøl i nærheden? Kan kun forestille mig, at det rigtige ejer har været ulykkelig og tosset!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...