lørdag den 13. december 2014

Venter utålmodigt 2


Hvorfor kom jeg mon til at tænke på den her 2 år gamle "artikel"?



Julefred Ellen, julefred!!!! Husk det nu!!!!!!!!

PostDanmark har virkelig andet at tage sig til end at få afleveret rettidigt betalte forsendelser.





Heldigvis ved Helene ingenting om den julegave, det bliver mere og mere usikkert om jeg når at få lavet, så hun er helt ligeglad.

Det er jeg bare ikke, jeg havde glædet mig som til et barn til at se hendes glæde.......

PisPisPisPisPisPisPisPisPisPisPisPis






Vi (søulken og jeg) har stæset fra den ene oplevelse til den anden den sidste tid.
Julemarked på Fyn, ude at spise med venner (med Nils og deres 17-årige - brandhyggelig aften), til spisning + koncert med Peter 'Veras vinterven' Vesth (med venner og Nils) og i aften står der Kirsten Siggård på programmet.


Koncerten med Peter Vesth var en oplevelse, om ikke andet så fordi der max var 100 tilhørere, og vi fik fuldt skrald for hver eneste krone.
Han er lige så hyggelig som jeg havde forventet!

Julegaven til Nils (shhhh - sig det ikke til ham) bliver nok en billet til spisning + dansk schlagerparade i begyndelsen af det nye år med Keld & Hilda, Dario Campeotto, Peter Vesth & Kristian Rusbjerg samt Klaus & Servants samme sted.

Muarhahahahaha - havde nogen for bare 20 år siden prøvet at få mig med til at høre på den slags havde jeg formentlig beskadiget dem væsentligt.

Men.....
Jeg har altid haft en svaghed for Peter (og alt for tidligt bortgangne Thorkild) Vesth...
Takket være Nils har jeg oplevet Keld og Hilda live - de er fantastiske!....
Dario Campeotto synger bare så skønt....
Så er er bare Claus og Servants tilbage. Og Herstedvester......



Gu' ve' om jeg er blevet klogere eller bare ældre med årene?
Jeg glæder mig til den aften!


4 kommentarer:

  1. Haha, smag har det jo med at forandre sig med tiden, men Klaus & Servants ... der er jeg ikke helt nået til endnu, men de kan tilsyneladende ikke undgås, hvis man vil høre de andre :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tænker at man vel altid kan blive tissetrængende - og alle de andre vil jeg gerne høre!

      Slet
  2. Smagen bliver ... rummeligere... med årene? Jeg sætter pris på en ret bred palette af musiktyper.. så længe det er melodiøst.. jeg er ikke til heavy nogetsomhelst!
    Dejlige oplevelser i december... de må så opveje din p..frustrationer med postmand Per.
    God fornøjelse med næste musikalske bytur.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have.
      Næstenæste arrangement bliver Allan Olsen i Vojens - YesYesYes!!!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...