mandag den 1. december 2014

Forslag.


Er der nogen, der har lyst at deltage i en slags strikkerelevant møde d. 1. marts i Brande?



Café Tankefryd, som nogle af os kender, bl.a. takket være Mosekonens fine arrangement sidste sommer, har sat vand over til et strikkearrangement med Bodil Munch og kaffe mmm.

Jeg har allerede købt min billet. 




Her sker meget og ingenting.

Jeg har været ude og investere i ny mobiltlf., efter at den (kun et år gamle) på mystisk vis valgte at ophæve vores partnerskab i fredags.
Den er simpelthen V Æ K.

Helt væk, enten her på matriklen, i bilen eller et af to andre, ret præcise steder. Det ene sted er en parkeringsplads ved en butik, hvor jeg kan have tabt den ud af lommen. 
De har ikke fået indleveret nogen telefon i butikken.
Bilen har jeg splittet totalt ad (måtte dog ikke anvende vinkelsliberen), vi har ringet og sms'et til den utallige gange (tror nu nok, den er/var på lydløs) totalt uden resultat. 
E'erma'me surt.

Jeg har opgivet at finde den, derfor indkøb af afløseren, som selvfølgelig også liiiiige er en streg bedre.

Indtil videre en fed minicomputer (mors bedste legetøj), som på sigt også skal overtales til at kunne telefonere. Når jeg får mit nye SIM-kort.


10 kommentarer:

  1. Ja ja Ellen, de telefoner har det med at blive borte, jeg har dog altid fundet den igen. Jeg har en datter der har mistet den fra reolen og hen til sofaen, det griner vi ofte af. Hun har det med at "forlægge glemme "ting. Men mener i fuld alvor at hun husker alt, så jeg aftaler altid med hendes mand også, for at være på den sikre side.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det der nummer er jeg også ekspert i. Derfor er telefonen meget sjældent helt lydløs. Jeg ringer ofte til mig selv ;-)

      Slet
  2. Nu har jeg købt billet tild. 1 marts, tak for tippet. vh Lykke

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor herligt, jeg glæder mig meget til at møde dig 'rigtigt'!

      Slet
  3. Har desværre andre planer 1.3.2015... men ønsker alle en god dag og ser frem til fotos og hyggelige beretninger om dagens oplevelser!!!
    UF... det eneste gode ved at miste mobilen, er at den nye kan mere! 7-9-13 så har jeg ikke mistet en mobil (endnu). Udskiftningerne er sket, fordi teknikken begyndte at opføre sig direkte dårligt: Afleverede ikke de sendte sms'er, mystiske frontskærm, eller helt gået i stå... Den slags kan man (jeg) jo ikke leve med!
    God fornøjelse med den lille ny... og til at snakke i/med den... ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ikke før mistet den for alvor, har altid før fundet den igen.
      Den ligger garanteret et eller andet åndssvagt sted, midt i alle de steder vi har gennemsøgt meget grundigt.
      Ærgerligt du ikke kan komme!

      Slet
  4. Øv for dig! Det er da en lidt ærgerlig udgift. Her har du prøvet noget, jeg aldrig har prøvet. Jeg har tit glemt at tage den med mig 'i byen', og så føler jeg mig helt ude af kontakt med omverdenen, men væk er den aldrig blevet for mig.7-9-13 ;-)
    Kunne være noget så hyggeligt at møde dig i Brande, og nu kender vi jo lige som byen, John og jeg.
    Men jeg tør ikke. Hvis jeg bestiller billet, har vi solgt huset pr. 1. marts, og hvis ikke jeg bestiller billet, har vi ikke solgt huset pr. 1. marts. Sådan er livet ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemesis truer til hver en tid.
      Jeg forstår glimrende din argumentation, kunne sagtens finde på at tænke ligesådan.
      Før eller siden må det lykkes at ses. Men måske ikke lige mens I har to huse og vi stadig forsøger at finde vores pensionerede fødder.

      Slet
  5. Uhh de dumme foner, som vil lege gemme. Synes altid det sker, når de står på lydløs. Tillykke med din nye tlf. Mon den lokker den anden frem. Rigtig god tur til Brande og hyggeligt samvær

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har installeret 'børnesikring' på den nye, så kan jeg fra min tablet se hvor den befinder sig.
      Den anden er stadig pist væk.
      Tak for ønsket. Vi ses en anden gang!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...