søndag den 2. september 2012

Citater og platheder

Jeg kom til at kigge en stak gamle papirer....

Der lå mange guldkorn, bl.a. disse opsnuppede citater:

  • Forstå aldrig din krænker  (det handler om din respekt for dig selv. Hold godt fast i den!) 
  • Når elefanter slås, går det ud over græsset


      • Teori er, når man ved alt, men intet fungerer.
      • Praksis er, når alt fungerer, men ingen ved hvorfor.
      • Hos os er teori og praksis forenet: Intet fungerer, og ingen ved hvorfor

  • Du kan klare dig uden en mand - men ikke uden en vaskemaskine (Lola Baidel)
    (OK. Jeg er ikke særlig sikker på at jeg foretrækker en vaskemaskine frem for min mand. Man kan vel håndvaske....)

  • Hellere stramme baller end løse ender (sagt af det ene barns klasselærer til et forældremøde engang).
Og nu til det lidt mere utidige:

Forskellen på mænds og kvinders interesseområder viser sig tidligt:

(billeder fra nettet)

Kunne selvfølgelig lige fortsætte de lavplatte billeder med denne illustration af en mands hjerne:




Fy, Ellen! Du må vist hellere stoppe lige nu!!!!!

God arbejdsuge til alle, jeg snupper lige en uges ferie mere ;-)

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...