tirsdag den 3. september 2013

g.l.i.d.e.c.r.e.m.e.


Ro på nu, dette indlæg er ikke tilnærmelsesvist frækt eller bare det der ligner....


Jeg kan periodevis have et problem med hælrevner. Prøver derfor for tiden en creme, der skal påsmøres i et rigeligt lag 2 gange dagligt....


Indlægget er IKKE sponsoreret

Har I nogensinde prøvet at gå bare to skridt på et trægulv med fødder, der er smurt ind i et godt lag creme? 
Det giver virkelig overskriften en helt ny betydning! 
Det er i hvert fald hverken et let eller elegant syn, når man sådan bogstavelig talt glider igennem rummet i sin fulde bredde.

For ikke at tale om alt det støv og snavs, man kan fragte med sig under fødderne.


Vi får se om det også virker på hælene og ikke kun på den glidende, gakkede gangart.......



6 kommentarer:

  1. He he og lidt øv. Det kunne jo være lidt sjovt, hvis det rent faktisk havde været et frækt indlæg.
    Hælrevner er ikke spor frække, bare irriterende. Jeg har holdt mine nede de sidste to år ved at smøre fødderne ind hver eneste aften ved sengetid. Jeg bruger Matas fodsalve.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder som en god metode.
      Det kan godt se ud som om der er en effekt af den dyre creme, men er det navnet eller de to gange smøring daglig, der virker???
      Det pokkers ved at skrive et frækt indlæg er alle de spamkommentarer, det helt sikkert vil afføde :-(

      Slet
  2. Jeg kan lige se det for mig, jeg ved godt hvor ondt sådan en revne gør. jeg tager altid mine hjemmesko på, for ikke at gøre ligeså, de ser så også ud derefter- men- men. Vh Lykke

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er begyndt at bruge strømper, efter adskillige måneder uden.
      De kan heldigvis vaskes.

      Slet
  3. Hehe - og det var slet ikke meningen, at vi skulle få associationer? ;-)
    God ide med punktummerne - jeg er også lidt forsigtig med at vælge de frække ord fra, selv om det sommetider er fristende at bruge dem.
    Jeg kender i øvrigt kun compeed fra herpes-plaster ... det her er da noget ganske andet!

    SvarSlet
  4. Compeed er stinkende dyrt, men jeg sværger til deres plastre til hæl- og fingerrevner og til vabler. Derfor tænkte jeg, jeg ville prøve cremen (har aldrig prøvet herpesplastrene. Jeg er vist blevet så gammel, at angrebene er ved at klinge lidt af, heldigvis)
    Mht. punktummerne kan jeg jo se at så snart der står bare ét misforståeligt (læs: sexuelt forståeligt) ord i en overskrift kvitteres der med en forfærdelig masse spamkommentarer, på de mærkeligste sprog.
    Derfor prøvede jeg den med punktummerne.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...