søndag den 7. oktober 2012

Synes IKKE om

Mit mandagsprojekt:
en dobbeltaftale med tandlægen.

Så hellere de sædvanlige (oversprings)fjollerier:
















Men uanset hvor meget jeg finder i billedgemmerne, kan intet få mig til at glemme den kommende, truende mandagsaftale... 

Jeg ville meget hellere


Ét gode er der: 
Garnforretningen ved siden af... 
- Selvom det måske kan betyde en nulstillet rygradsmåler i øverste venstre hjørne.

Måske kan jeg overtale mig selv til at nøjes med det nøgle garn, jeg er sendt i byen for at købe til en anden.
Kommer an på, hvor ond han er, utysket med boremaskinen...


4 kommentarer:

  1. God tur til tandlægen og skøn ny uge, hvor der forhåbentlig ikke dukker flere overraskelser frem i skuffer og skabe :)

    Hos mig var det melmider, som lige ville give sit besyv med i alle former for gryn og mel.
    For pokker hvor jeg bandede.
    Selvom der ikke bruges mel lige pt i min husholdning, vil det da komme igen, men alt måtte ud....

    SvarSlet
    Svar
    1. Det eneste gode ved den slags angreb er oprydningen...
      Musen er levende hos os endnu, i nat har den gnavet endnu en pose i stykker :-( - så nu overvejer jeg seriøst en musefælde. Det kan bare ikke passe, med 3 museædere på kost!
      Dejligt at høre fra dig!

      Slet
  2. Pudser lige glorien rigtig heftigt: kun det garn, jeg skulle købe til en anden.
    Strikkebøger gælder ikke, vel?
    Bare en enkelt lille en ;-)
    Jeg var ikke på dupperne til indkøb, havde (og har stadig) temmelig ondt...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...