fredag den 26. oktober 2012

Frk. Vinter ryster pelsen..

Der er noget aldeles fantastisk over sådan et haglvejr på vej, især når man selv endnu befinder sig i solskin. 


Jeg var på vej for at hente nogle puder hos datteren.
Haglvejret var overstået, da jeg nåede frem til 'hendes' lille by, men i gaderne lå driverne.
Sådan så der ud ved hendes dør:



Ned ad hendes havegang var det skønneste lys/skygge/dis. En effekt, der er helt umulig at fange på et fotografi.

På vej hjem advarede de i radioen om et uheld på motorvejen, hvor jeg havde kørt 15 minutter før. En bil var gledet i haglene, og lå nu med bunden i vejret i vejkanten.

At køre i hagl er som at køre på glaskugler!

Vi skal have alle børn, svigerbørn og børnebørn på besøg i weekenden. 

Måske kommer det endda til at gå ud over min favoritudsendelse, 'Maestro' i morgen aften - godt man kan optage. Den udsendelse er underholdning!
Børnene er trods alt vigtigere!!!

God weekend. 



2 kommentarer:

  1. Jeg tilbragte fredagen på kreative dage i Fredericia. Jeg har købt bogen Vævestrik til dig, så nu bliver vi nødt til snart at mødes, så du kan få den. Knus

    SvarSlet
  2. Vi ville have været af sted fredag, men blev nødt til at være lidt realistiske og gøre huset klar til invasion af ALT afkom hele weekenden.
    Nu nyder vi i sandhed den daglige ro og fred!
    Jeg glæder mig meget til at se den bog <3 - megasødt af dig at tænke på mig!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...