onsdag den 3. april 2013

Ingen ulækre gæt, kun gode ;-)

Jeg var i fuld gang med at lave "træstammer" af nogle af kageresterne til mine søde kolleger.
Igen efter denne opskrift, med marcipan og chokolade.

Marcipanen rundt om blev gul, fordi det lige har været påske.



 Desværre valgte min ellers så trofaste foodprocessor at sygemelde sig midt under arbejdet. Motoren kører lystigt, men den driver ingenting rundt andet end sig selv. 
Jeg har lovet lillefar både træstammer og romkugler, hvis han kan reparere den ;-P

Foodprocessoren var blandt de ufattelig mange ting, der gemte sig i min mors køkkenskabe, da vi tømte hendes andelsbolig for to år siden. 
Jeg har ingen idé om, hvor meget hun har brugt den, eller hvor gammel den er - ved kun, at det er en Kenwood og at det var ret let at fremskaffe det låg til den, som manglede.

2 kommentarer:

  1. Uhm. Jeg kan blive mere og mere ærgerlig over, at vi ikke er naboer :-)
    En god sprogsnak over en god kage kan ikke være helt tosset.
    Jeg er i øvrigt ret god til at lave mad, så jeg kunne gøre lidt gengæld.
    Men det er du sikkert også god til ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg er faktisk ikke den stor madlaver. Kan godt kreere noget spiseligt, men den daglige mad er jeg ikke den store ørn til.
    Måske er det et spørgsmål om manglende energi, for før i tiden lavede jeg mere i køkkenet end nu, hvor jeg nærmest synes jeg er gået i stå....
    Æv altså.
    Det eneste jeg rigtig får svunget mig op til er (desværre) det, der usvigelig sikkert polstrer hoftebenene.............

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...