torsdag den 29. september 2016

Bortgået blogliste

Jeg skulle lige se på siden - det gør jeg rent faktisk af og til....

Bloglisten var blevet væk!

Så nu er jeg ved at gendanne den. Ikke særlig let, for der var mange navne på den.
For mange måske?????


Det giver sig selv, for væk, det er de alle....


Er ellers i gang med kagefabrikation. Lille nyt barnebarn (fra 16. maj) skal fejres på lørdag, og der skal en kage til.
Som sædvanlig slipper der ikke billeder eller ret meget konkret ud før dagen, men vil da godt fortælle at jeg har besluttet at teksten på kagen (navnet) skal skrives med chokolade. 

I den anledning skulle jeg finde en flot skrifttype (font), og se lige her:


Fyren hedder Nikolaj til mellemnavn, fonten hedder scriptina, og jeg har hentet den her

Jeg har skrevet hele navnet rigtig, rigtig mange gange (skriver det først ud i den rigtige størrelse, lægger en klar plastikpose over papiret, smelter chokolade i tyllepose, klipper et lillebitte hul og forsøger at undgå at ryste på hånden) og er stadig ikke tilfreds med mit håndværk.

Men skrifttypen er flot!



2 kommentarer:

  1. Min blogliste er også lige forsvundet :-( Så jeg må vist også i gang med at gendanne, det er jo lissom indgangsvinklen til de blogge man gerne vil følge med på.
    Mon blogspot er ved at ændre noget generelt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er slet ikke de eneste - som om det er nogen trøst.
      Jeg har efterhånden set et større antal efterlysniger som min......
      Det eneste 'positive' er at man så kan få ryddet lidt ud i listen. Hvis man ellers synes det er sjovt.....

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...