onsdag den 7. september 2016

livet på hjul

3 weekender i træk har vi været på camping. Nu må det være nok, og vi har ikke planlagt mere campering de næste måneder.
Katten skal også have lidt opmærksomhed, han trænger!


Vi har spændt vidt, fra 60 års fødselsdag i Skåne over Tønder til Salling camping, lige 'under' Fur (hvor vi også var en hel uge i juni)


Elsker det her billede af udsigten fra 'vores' campingplads øst for Tønder.

Pladsen er mikroskopisk og primitiv, men her er alt hvad der skal være, og der er altid skinnende rent i toilet/baderum.


marskfår i solnedgangens skær

Sådan ser en generalforsamling i campingforeningen ud,
En stuvende fuld campingplads, endda uden for sæsonen.





Min lange skrivepause, som måske/måske ikke er ved at have fundet sit leje.

Lige pludselig syntes jeg, hele blogverdenen var så overfladisk. Altså alle jer andre....
Meget tænkearbejde senere fandt jeg frem til at det vist var mig selv, der var blevet overfladisk.

En indsigt, jeg vil forsøge at holde mig selv fast i. 





4 kommentarer:

  1. Det er da nogle skønne ture.... Jeg er ikke til Tønder Festival, men holder jo meget af by og egn! Campinglivet er vist også blevet endnu bedre med det nye "hus".
    Overfladisk? Hverdagliv kan vel ikke dømmes så hårdt...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor har du fuldstændig ret i bemærkningen om hverdagsliv. Den vinkel var ikke lige faldet mig ind.
      Selvom jeg godt ved, at 80-90% af vores kommunikation består af smalltalk. Smalltalken er den vigtige lim, der binder det sociale sammen.
      Jeg tænker videre......

      Slet
  2. Overfladisk? Hvor er du fræk :-D
    Facebook er overfladisk, men ikke blogland - det er et interessant og lærende land at befinde sig i - man bliver så klog af at være her.
    Men naturligvis er der masser af undtagelser herfra. De blogge læser jeg bare ikke :-)
    Kan godt forstå, du elsker livet på hjul - det gjorde vi også, men pludselig fik vi for meget at se til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mig fræk? Aldrig!!!!!
      Jeg fandt jo også frem til at det måtte være mig og ikke blogland der havde et problem. Derfra kunne jeg så begynde at bearbejde problemet.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...