søndag den 29. november 2015

glædelig 1. søndag i advent


Undskyld illustrationen.

Den er bare så dejlig vanvittig....



Lidt fra sprogundervisningen, et par oversættelser med nogle 'medstuderendes' vittige kommentarer:









Nedenstående har ikke noget personligt sigte på nogen jeg kender.

For det første er styrmanden meget sjældent influenzasyg.
For det andet er han ikke slem til at ligge og flyde på sofaen. 

Når han altså først har overstået sin daglige morgengenoplivning.




Hav en god søndag med lidt musik til dagen.

Sommerferierelateret musik.
Vi planlægger, så det brager!




2 kommentarer:

  1. En anderledes nisse!!!
    Der er mange måder at komme i omdrejninger på.... jeg skal helst have min kaffe.
    Vi er ikke nået til sommerferien endnu... dvs. .. Gitte og jeg snakker London igen igen... i august. Manden og jeg tager på tur, når vejrudsigten lover godt vejr for teltvogne!

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi stornyder vores luxuscampingvogn.
      Den er alt for stor, et værre skrummel, men den har plads, bageovn, stort køleskab - og stor plads der hvor der absolut ikke er noget TV. Og så kan den bruges i al slags vejr, også i hård frost.
      Min største anke imod den er at det er en Kabe, og dem er der simpelthen for mange af. Den tidligere, en Solifer, var sjovere og mere sjælden. Soliferejere taler med hinanden, det gør Kabeejere ikke....

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...