lørdag den 9. maj 2015

Grumpy old Lady!

Artemis er virkelig Grumpy!

Hun har altid hadet de andre dyr (og alle gæster), men over for mennesker er hun den sødeste, blødeste kælekat.

Hvem sagde fedterøv?
Der er noget om det...



Slut, gider ikke spise mere...

Dagens menu er katteluksuskræsguf, serveret ved liggepladsen i sofaen.
Og med Alfred på meget betryggende afstand. Alfred er værre end de fleste hunde, når der er mulighed for madtyveri!






Det smager godt og lysten til at spise er der - men kun så længe som filmen viser.
Det er trods alt en stor fremgang fra slet ikke at spise.


Dyrlægen ordinerede binyrebarkhormonpiller til hende i sidste måned, mod hendes bronchitishoste.

Dem er jeg begyndt at give hende igen. Jeg tænker de måske kan peppe hende lidt op.




Det gamle kræ!




2 kommentarer:

  1. Artemis! Grumpy old lady! Kat med kattitude! Katte har jo personality og din beskrivelse af hende viser det....
    Håber binyrebarkhormon kan give lidt overskud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lige døbt indlægget lidt om, takket være dig - tak!

      Det er lidt sjovt at netop de hunkatte jeg har haft har været meget stride personligheder, mens hankattene generelt har været meget mere sociale, venlige og til at have med at gøre, også for andre dyr.

      Men måske er det bare en det-er-mig-der-skal-passe-på-killinger-ting. Det tror jeg.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...