torsdag den 29. marts 2012

Frk Bramstedt


Tilføj billedtekst

4 kommentarer:

  1. Hejsa

    Kom helt tilfældigt forbi din blog og så den skønne, skønne Waldorfdukke. Fantastisk at du fik den så billigt. Jeg er sikker på, at dine børnebørn vil ELSKE den.
    Jeg syr selv sådanne dukker, og mit lille barnebarn vælger altid at lege med den dukke, selvom hun også har andre dukker. Tror det er fordi den er blød og varm at holde i armene.
    Jeg vil ønske dig en rigtig god weekend.
    Hilsen Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Helene på knap 2 er allerede helt vild med den!
      Jeg har også af og til lavet dukkerne selv, men har i de sidste år slet ikke nærmet mig symaskinen... Hvorfor? Bare jeg vidste det!

      Så det var et stort lykketræf for mig at finde min søde frk. Bramstedt, for jeg SKULLE jo snart se at komme i gang......

      God weekend også til dig.
      Hilsen Ellen

      Slet
  2. Hvor er hun bare fin og sikke et sødt dress du har fået lavet til hende.
    Jeg har aldrig lavet de dukker.
    Om jeg kommer til det vides ikke, for der er da en hulens masse sjove ting,
    som også gerne skal prøves på det kreative plan.

    God weekend til dig og dine kære

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - og i lige måde. Husk at narre april i morgen!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...